کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سیستم های بهداشتی مدارس بپردازیم

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - به گفته عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس و دعوت از آنها به عنوان عضو افتخاری مجمع خیرین استان ها می تواند دغدغه و مسائل خیرین را منتقل و اذهان نمایندگان را برای مباحث کلان این حوزه آماده کند.

کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سیستم های بهداشتی مدارس بپردازیم

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پرچم دار اقدامات نیکوکارانه در کشور است و امروز در حوزه جهاد مدرسه سازی و یاری در حوزه آموزش و پرورش خدمت می نماید.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین مدرسه ساز کشور توضیح داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های قوه مقننه و مجریه برای استمرار و تقویت کار مقدس و شریف مدرسه سازی استفاده کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم حافظی اظهار کرد: ایجاد ردیفی مستقل برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی و حذف بخاری های قطره چکانی از جمله مواردی بود که در مجلس هشتم به آن اهتمام داشتم و شخصا پیگیری کردم.

کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیماری کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سیستم های بهداشتی مدارس بپردازیم ادامه داد: استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس و دعوت از آنها به عنوان عضو افتخاری مجمع خیرین استانها می تواند دغدغه و مسائل خیرین را منتقل نموده و اذهان نمایندگان را برای مباحث کلان این حوزه آماده نماید.

کریمی افزود: قانون برنامه هفتم در راه است و جامعه خیرین باید خط مشی و انتظارات خود از دولت را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم در تنظیم بودجه سال آینده و برنامه پنجساله هفتم آن را مد نظر قرار دهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شرایط سخت مالی، تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا جملگی معیشت مردم را دچار مشکل نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 725

به "کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سیستم های بهداشتی مدارس بپردازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سیستم های بهداشتی مدارس بپردازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید