بازی رایانه ای و کنسول بازی

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (15 خرداد ماه 1401)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس نیاز و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه...

20 تیر 1401

آمازون سریال گاد آو وار را می سازد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که آمازون در حال مذاکره برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس مجموعه محبوب خدای جنگ است.

12 تیر 1401

آشنایی با چند مرکز خرید مهم آنکارا، تصاویر

آنکارا شهری مهم در ترکیه، مراکز تجاری زیادی دارد. تنوع این مراکز و محصولات آن ها به قدری زیاد است که حتی با کمترین بودجه می توانید خرید کنید. فروشگاه های مدرن بیشتر در خیابان های Kızılay و Tunalı Hilmi قرار دارند، مثلا مرکز خرید بزرگ و مشهور کاروم که در انتهای...

25 مرداد 1400

بهترین اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی سال 2020

چه قصد خرید یک اسپیکر بلوتوث کوچک داشته باشید یا بلندگوهای مناسب برای رایانه و یا استفاده از اسپیکر در فضای باز، مروری بر بهترین اسپیکرهای سال 2020 می تواند یاری خوبی در خرید متناسب با احتیاج و بودجه شما باشد.

16 اسفند 1399

شاهزاده پارسی: شن های زمان برای PS4 ،Xbox One و PC معرفی گشت

شرکت یوبی سافت رسما از بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان برای کنسول های نسل فعلی رونمایی کرده است. این بازسازی بازی اصلی را عینا، اما با گرافیک بالاتر و کنترل امروزی، در اختیار طرفداران قرار می دهد.

4 آبان 1399

ماشین اتوماتیک ماسک رایگان به سنگاپوری ها می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت ریزر که برای تولید محصولات سخت افزاری بازی رایانه ای مشهور است، به تازگی اعلام کرده به مردم سنگاپور کمک می کند با کووید19 مقابله کنند.

13 مرداد 1399

خالق چرنوبیل سریال آخرین بازمانده از ما را برای اچ بی او می سازد

شبکه تلویزیونی اچ بی او قرار است به همراه خالق سریال چرنوبیل (Chernobyl) یک مجموعه تلویزیونی جدید بسازد که اقتباسی خواهد بود از بازی آخرین بازمانده از ما (The Last Of Us) از عناوین بسیار مشهور شرکت سونی که برای کنسول پلی استیشن فراوری و روانه بازار شد.

5 اردیبهشت 1399

در اینستای ستاره های خارجی؛ هالووین ادامه دارد!

خبرنگاران: اینستاگرام، این روز ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط دنیا در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش طرفداران بیشتری نیز برای...

6 دی 1398