آخرین جلسه شورای هماهنگی استان تهران در سال 1399 برگزار گردید

به گزارش مجله چایی، چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به منظور ارایه گزارش در مورد مصوبات جلسات قبلی، عملکرد و جمع بندی نظرات و بعلاوه انجام مشاوره های لازم در امور مدیریتی و ایجاد هماهنگی در استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود در جهت اجرای مطلوب وظایف و ماموریتهای ادارات عضو این شورا با حضور محسن دلبری مدیر کل امور استانها و مدیران کل دستگاه های اجرایی و نمایندگان بانکهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تهران برگزار گردید.

آخرین جلسه شورای هماهنگی استان تهران در سال 1399 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، پروانه رضایی بختیاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، در آخرین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: راستا صواب و درست در روح تعامل و همکاری متبلور می گردد. تغییر و تحول موجب پیشرفت و بالندگی منابع انسانی و ارتقاء سطح سازمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران از کارمندان خود انتظار انجام درست وظایف محول شده را دارند. در عین حال باید به آنها آزادی عمل دهند تا در حوزه فعالیت شان بتوانند خلاقیت های خود را بروز داده و وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند. بایستی با سعه صدر از اشتباهات کارکنان گذشت کرد و با اخلاق اسلامی و آموزشهای لازم آنها را اصلاح رفتاری نمود. ما باید بجای مواخذه نیروهای انسانی آنها را هدایت و اشکالات را به آنها گوشزد نماییم.

وی گفت: یک مدیر پیروز با علم به این که کارکنانش روحیات و اخلاق متفاوتی دارند، با اولویت بندی و متد رفتاری متفاوت جلوی بسیاری از تنشهای احتمالی را می گیرد. هیچ مدیری به تنهایی نمی تواند پیروز باشد بلکه باید همه دست ها و اراده ها به اشکال متنوع در آن مجموعه گرد آیند تا نتیجه مطلوب نمایان گردد. ما بایستی برای حفظ اعتبار سازمانی با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر در راستای اثر بخشی اهداف کلان سازمانی عمل کنیم .

در این نشست تنی چند از مدیران حاضر ضمن آنالیز بعضی موارد در دست اقدام خود در زمینه طرح ها، مرور اهداف و برنامه های دستگاه تحت مدیریت خود گزارشهایی ارایه کردند و در مورد مصوبات جلسات قبلی به بحث، آنالیز و گفتگو پرداختند.

در انتها این جلسه از سوی محسن دلبری مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهداء لوح از کوشش های اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در امسال تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1214

به "آخرین جلسه شورای هماهنگی استان تهران در سال 1399 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جلسه شورای هماهنگی استان تهران در سال 1399 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید