بشار اسد: سوریه توانایی لازم برای عبور از محاصره را دارد

به گزارش مجله چایی، رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت که این کشور توانایی عبور از محاصره و انجام سرمایه گذ اری های بیشتر را دارد.

بشار اسد: سوریه توانایی لازم برای عبور از محاصره را دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه روز گذشته از شهر صنعتی عدرا بازدید و تاکید نمود که سوریه توانایی های لازم برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر را دارد.

رئیس جمهوری سوریه گفت که کشور ما بعلاوه از امکانات و توانایی های واقعی برای عبور از محاصره و کاهش تاثیرات آن برخوردار است.

بشار اسد در جریان بازدید از شماری از تاسیسات و کارخانه ها در این شهر که در شرایط جنگی و محاصره تاسیس شده بودند گفت که صاحبان این کارخانه ها با وجود مسائل و چالش های فراوان در فعالیت های خود پیروز شدند.

رئیس جمهوری سوریه در جریان بازدید از این شهر با صنعتگران آن دیدار نموده و درباره چگونگی پیشرفت در فراوری و غلبه بر موانع پیش روی صنعت در سوریه با آنها تبادل نظر کرد.

این دومین سفر بشار اسد به یک شهر صنعتی در یک ماه است و ماه مه گذشته هم از شهر صنعتی حسیاء در در حومه حمص بازدید کرد.

در انتها ماه مارس گذشته رئیس جمهوری سوریه با اشاره به جنگی که از خارج علیه ارز ملی این کشور به راه افتاده خواهان محاکمه و مجازات بازرگانی شد که از سقوط ارزش پول سوریه سود می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1175

به "بشار اسد: سوریه توانایی لازم برای عبور از محاصره را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد: سوریه توانایی لازم برای عبور از محاصره را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید