برطرف تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی در ایوان

به گزارش مجله چایی، فرمانده انتظامی استان ایلام از برطرف تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد در شهرستان ایوان اطلاع داد.

برطرف تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی در ایوان

به گزارش خبرنگاران ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور مرجع قضایی به وسیله نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، مبنی بر اینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک این اداره در حاشیه شهر ایوان نموده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه نمود: در پی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس امنیت مالی معین شد این فرد نسبت به تصرف و ساخت و سازغیر قانونی 400 متر از اراضی ملی اقدام نموده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی نسبت به برطرف تصرف این زمین اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این توسط کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده است، بیان نمود: در این راستا فرد متصرف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس در راستای حفظ منافع مردم و امنیت پایدار مالی هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد لطمه زدن به اراضی ملی را داشته باشند ندارد، از شهروندان خواست: هر گونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را به وسیله مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس امنیت مالی گزارش دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1143

به "برطرف تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی در ایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی در ایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید