چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)

به گزارش مجله چایی، رئیس جمهور چین روز چهارشنبه از ارتش کشورش خواست تا بر آماده شدن برای نبرد واقعی تمرکز کند.

چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز (چهارشنبه) از ارتش این کشور خواست تا تمرینات نظامی برای نبرد واقعی را شروع نمایند.

براساس گزارش اسپوتنیک تلویزیون مرکزی چین گزارش داد که نشست هم اندیشی دفاع ملی و اصلاحات نظامی روز چهارشنبه با حضور اعضای دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در این سمپوزیوم در پکن برگزار گردید. رئیس جمهور چین بعلاوه به لزوم پایبندی دقیق به جهت اجرای اهداف اصلاحی از پیش معین شده اشاره نمود.

در سال 2015، مقامات چینی اعلام کردند که قصد دارند نیرو های مسلح خود را به طور قابل توجهی اصلاح نمایند تا اثربخشی آن ها را افزایش دهند. چین شی جین پینگ در کوشش است تا ارتش فوق مدرنی ایجاد کند که در صورت لزوم قادر به دفع هر دشمنی باشد، او می گوید مهمترین احتیاج ارتش توانایی های رزمی و توانایی آن برای پیروزی است.

حتی در سخنرانی خود در افتتاحیه نوزدهمین کنگره حزب کمونیست چین در سال 2017، رهبر چین گفت که تا سال 2035 برنامه ریزی شده است تا نوسازی نیرو های مسلح این کشور تکمیل گردد تا آن ها به طور کامل به چالش ها پاسخ دهند و الزامات دوران نو تا سال 2050 است که ارتش آزادیبخش خلق این کشور باید به یک نیروی مسلح پیشرفته جهانی تبدیل گردد.

این دستور درحالی رخ می دهد که پس از سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان تنش ها در این تنگه رو به افزایش است و امروز نیز به علت عبور ناوهای آمریکایی و کانادایی از تنگه تایوان، ارتش چین به حالت آماده باش درآمده است.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1591

به "چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید