12 نشست تخصصی در حوزه علوم شناختی برگزار می گردد

به گزارش مجله چایی، هفتمین همایش بین المللی علوم شناختی با حضور محققانی از 10 کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

12 نشست تخصصی در حوزه علوم شناختی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، این همایش با حضور محققانی از کشورهای افغانستان، لبنان، عراق، مالزی، اندونزی، هلند، نیوزلند، انگلستان، آلمان و ایتالیا از 10 اردیبهشت ماه شروع به کار کرد و امروز سه شنبه، 12 اردیبهشت ماه با حضور معاون علمی وفناوری رییس جمهور در مرکز بین المللی همایش های رازی افتتاح شد.

در این همایش دکتر مهدی تهرانی دوست، دبیر علمی همایش با تاکید بر اینکه علوم شناختی دارای ماهیت چندوجهی است، گفت: این رشته نیازمند تخصص هایی از رشته های مختلف چون روانشناسی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، مهندسی، فیزیک و فلسفه است.

وی برگزاری 12 سخنرانی کلیدی را از جمله برنامه های این همایش نام برد و اظهار کرد: علاوه بر آن 10 پنل با موضوعات مختلف علوم شناختی و 4 سمپوزیوم نیز برگزار می گردد.

تهرانی دوست افزود: علاوه بر آن برای آشنایی محققان با حوزه علوم شناختی، سمینار نیمروزه از سوی اساتید دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد که در طی آن مباحث مرتبط با علوم شناختی برای دانش آموزان ارائه می گردد.

دبیر علمی این همایش تاکید نمود: در این دوره از همایش 45 مقاله به صورت شفاهی و 90 مقاله در قالب پوستر عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 160

به "12 نشست تخصصی در حوزه علوم شناختی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 نشست تخصصی در حوزه علوم شناختی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید